KAUNO RATC KLIENTŲ (FIZINIŲ ASMENŲ) PASITENKINIMO ĮSTAIGOS TEIKIAMOMIS PASLAUGOMIS APKLAUSA
VšĮ Kauno regiono atliekų tvarkymo centro klientų pasitenkinimo Įstaigos teikiamomis paslaugomis indeksas - kliento subjektyvus Įstaigos paslaugų kokybės, prieinamumo ir aptarnavimo vertinimas. Jis yra svarbus išorinės reputacijos ir valdymo kokybės indikatorius, kuris padeda ne tik atsiskaityti už veiklos rezultatus, bet ir laiku identifikuoti galimas rizikas paslaugų kokybėje. Klientų pasitenkinimo Įstaigos teikiamomis paslaugomis vertinimas atliekamas elektronine ar popierine apklausa. Apklausa atliekama kviečiant dalyvauti Įstaigos klientus. Apklausos duomenų analizė atliekama apibendrintai, nesiejant atsakymų su konkrečiais asmenimis viešame vertinimo kontekste.
Atsakydami pasirinkite vieną variantą.
Atsakydami pasirinkite vieną variantą.