KAUNO RATC KLIENTŲ (FIZINIŲ ASMENŲ) PASITENKINIMO ĮSTAIGOS TEIKIAMOMIS PASLAUGOMIS APKLAUSA

VšĮ Kauno regiono atliekų tvarkymo centro klientų pasitenkinimo Įstaigos teikiamomis paslaugomis indeksas - kliento subjektyvus Įstaigos paslaugų kokybės, prieinamumo ir aptarnavimo vertinimas. Jis yra svarbus išorinės reputacijos ir valdymo kokybės indikatorius, kuris padeda ne tik atsiskaityti už veiklos rezultatus, bet ir laiku identifikuoti galimas rizikas paslaugų kokybėje. Klientų pasitenkinimo Įstaigos teikiamomis paslaugomis vertinimas atliekamas elektronine ar popierine apklausa. Apklausa atliekama kviečiant dalyvauti Įstaigos klientus. Apklausos duomenų analizė atliekama apibendrintai, nesiejant atsakymų su konkrečiais asmenimis viešame vertinimo kontekste.
Atsakydami pasirinkite vieną variantą.
Kaip vertinate informacijos prieinamumą ir galimybę sužinoti apie Jums aktualias paslaugas?
Kaip vertinate paslaugų suteikimo greitį?
Kaip vertinate Įstaigos darbuotojų bendravimo kultūrą?
Kaip vertinate paslaugos ar veiklos patogumą Jums kaip klientui (vartotojui)?
Kaip bendru vertinimu esate patenkintas (-a) Įstaigos teikiamomis paslaugomis?
Turite klausimų?

Susisiekite su mumis

info@kaunoratc.lt